Wat is (effectieve) content?

Content: al je zakelijke uitingen op je website, in e-mails, in video’s, in sociale media, op je auto, in de krant, je algemene voorwaarden, brochures…

Ik gebruik het woord content steeds breder. Het is alles om te laten zien wie je bent, wat je doet, welke oplossing jij biedt, alles om het verkoopproces te ondersteunen. Ook offertes, appjes en telefoongesprekken (scripts), noem maar op.

Met effectieve content wil je een contact of verkoop realiseren. Dat is (dus) content die de (potentiële) klant het eerst ziet: je website, visitekaartje, brochure, LinkedIn-profiel en –posts enz.

Het is dan ook belangrijk dat je weet wie je doelgroep is, je niche.

Door vaker effectieve en ook andere content te delen, word je zichtbaarder voor meer potentiële klanten.

contentcoach | Wat is (effectieve) content?
class="pirenko_portfolios-template-default single single-pirenko_portfolios postid-42 samba_theme samba_left_nav samba_left_align samba_responsive wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive"